Naujienos

2018.06.26

Vizualinių sprendimų dirbtuvės – kaip idėjos tampa rezultatais?

Vizualinių sprendimų dirbtuvės – kaip idėjos tampa rezultatais?

Sparčiai besiplečiančią reklamos sritį kasdien papildo vis kiti sprendimai. Kai atrodo, jog naujo būdo vaizdingai ir originaliai perteikti idėją nebėra, liekame nustebinti dar vienu reklamos profesionalų įgyvendintu projektu. Apie tai, ką reiškia dirbti šioje srityje,  kas lemia sėkmingus darbo rezultatus bei kaip idėjos tampa apčiuopiamais vaisiais, dalinasi vizualinius sprendimus verslui teikiančios įmonės UAB „Ink Idea” direktorė Ugnė Chlynovienė.

 

Pagrindinis variklis – klientai

Pilnu pajėgumu nuo 2012 metų veikianti įmonė tobulėja visapusiškai. Pradėjusi kaip spaustuvė, šiandien įmonėje dirbanti komanda atlieka kompleksinius užsakymus. Pasak jos vadovės, klientų poreikiai keičiasi bei auga, tad siekiant juos patenkinti, per šešerius metus išplėstas paslaugų spektras – nuo plačiaformatės spaudos iki foto sienelių, parduotuvių vitrinų ar net transporto priemonių apipavidalinimo. Dėl šios priežasties, spauda tapo viena veiklos sudedamųjų, o šalia jos rikiuojasi kiti ne mažiau svarbūs darbai – gamyba, montavimas ar dizainas. Atsakymas į klausimą, kam viso to reikia, paprastas –  tobulėti ir augti įmonę skatina patys užsakovai, t. y. įvairiausios verslo įmonės. „Klientai mus priverčia tapti labai kūrybiškais“, – pripažįsta U. Chlynovienė.

 

DSC_1010

Nuo pasiūlymo iki baigtinio įgyvendinimo

Įprasta, jog reklama užsiimanti komanda specializuojasi gana siauroje srityje. Tačiau UAB „Ink Idea” priima iššūkius ir klientams siūlo pilną paslaugų paketą. „Jei klientas atvyksta su vizija – mes ją galime įgyvendinti, jei ateina jos neturėdamas, mes dar ją ir sukuriame, bei įgyvendiname.“ Klientas tokiu būdu nemažai laimi – išvengiama daugiašalių nesusipratimų, kai skirtingus darbus atlikusios skirtingos įmonės kaltę verčia viena kitai. „Darbus atliekant nuo – iki, galutinis rezultatas visada bus toks, kokį sutarėme, nes už jį esame atsakingi tik mes“ – įsitikinusi „Ink Idea” vadovė.

Projekto pamatas – medžiagos

U. Chlynovienė teigia, jog šioje veikloje svarbus ne tik profesionaliai atliekamas darbas, tačiau ir reklamos srityje naudojamų medžiagų išmanymas. „Tik puikiai žinant visas galimybes, pažįstant medžiagų ar paslaugų asortimentą, galima sugalvoti, kur ką pritaikyti ir gauti galutinį rezultatą“ – teigia  „Ink Idea” vadovė. Dėl šios priežasties komanda nuolat domisi rinkos naujienomis, plečia akiratį bei kaupia žinias – jei šiandien kažkokios medžiagos neprireikė, dar nereiškia, jog neprireiks rytoj. 

DSC_1018 (1)

Patogumas, kokybė ir abipusis supratingumas

Įmonės vieni pagrindinių medžiagų tiekėjų – UAB „Heliopolis”, su kuriuo „Ink Idea” bendradarbiauja nuo pat veiklos pradžios. Ilgalaikę partnerystę lemiančių priežasčių – ne viena. Visų pirma, įmonę tenkina didelis lankstumas, pavyzdžiui, galimybė medžiagas įsigyti mažesniais kiekiais. Reklamos sprendimus įgyvendinančiai įmonei svarbus ir didelis siūlomas medžiagų bei įrankių asortimentas, kurį galima rasti vienoje vietoje. Draugystę vainikuoja puikūs santykiai, greitas reagavimas ir paslaugumas: „Jie supranta mūsų darbo specifiką ir padeda mums, tad rezultate gaunasi puikus komandinis darbas“ – džiaugiasi U. Chlynovienė.

 

Atlikdama plataus profilio reklamos darbus, „Ink Idea” per eilę metų yra išbandžiusi didžiąją dalį „Heliopolio” siūlomos produkcijos, mat ji įmonei itin aktuali. Tačiau tarp dažniausiai naudojamų medžiagų išskiriama spaudos plėvelė, plastikas, organinis stiklas, darbo įrankiai, tvirtinimo elementai, spalvotos plėvelės, aliuminio kompozitas. O pagrindiniu produktu įvardinamos tentinės „Heliopolio” tiekiamos medžiagos, naudojamos tiek lauko, tiek vidaus reklamai, stendų ar foto sienelių gamybai.

DSC_0728

Kur slypi įmonės sėkmė?

Dažnu atveju verslo sėkmės faktoriumi įvardijamos palankiai susiklosčiusios aplinkybės, tačiau U. Chlynovienė įmonės išskirtinumu, užtikrinančiu veiklos sėkmę, nedvejodama teigia esant komandą. Gamybos subtilybes puikiai išmanantis projektų vadovas, darbštūs gamybininkai, spaustuvė, dizainerės – visas personalas užtikrina galutinį rezultatą.

Puikus darbas nelieka neįvertintas. Į įmonę besikreipiantys klientai ne tik tampa nuolatiniais ir ilgalaikiais, tačiau teigiamomis patirtimis pasidalina ir su kitais. Vidinės rekomendacijos – pagrindinis žinios apie įmonės veiklą kanalas.

 

 

 

Atgal