Naujienos

2018.02.27

Nestandartinės reklamos virtuvė: gamybos procesas iš arti

Nestandartinės reklamos virtuvė: gamybos procesas iš arti

Reklama šiandien toks natūralus reiškinys, jog jos atributikos dažnai tiesiog nefiksuojame. Reklaminiai stendai, iškabos, plakatai – tarsi savaime egzistuojantys ir natūraliai gatves užpildantys objektai. Tačiau tai tik galutinai matomi produktai, kurių gamybos procesas ne mažiau įdomus ar kūrybingas nei jei patys.

Būtent apie šiuos užkulisius plačiau pasakoja reklamos, spaudos, renginių apipavidalinimo sprendimais užsiimančios įmonės UAB „Optimum Solution“ projektų vadovė Dainė Naujikaitė.

 

       

Gausiame produkcijos sąraše – ir nestandartiniai sprendimai

Viena įmonės veiklos sričių – tai reklamos gamyba, apimanti šviesdėžių, iškabų, tentų, reklaminių stendų, fotosienų, tūrinių raidžių ar nuorodų produkciją.  Taip pat įgyvendinamas ir renginių apipavidalinimas: ruošiami scenografiniai sprendimai, įvairios dekoracijos, papildomi rekvizitai, reikalingi konkrečiam renginiui ar pasirodymui. „Žinome, kaip padaryti, kad kamerai atrodytų patrauklu“ – teigia projektų vadovė D. Naujikaitė.

Nestandartiniai reklamos sprendimai

Tačiau įmonė užsiima ir nestandartinės produkcijos gamyba – specializuojasi netradicinių projektų sferoje. Konkrečiau, tai įvairūs skirstytuvai, dalytuvai bei kitos technologinės inovacijos. D. Naujikaitė pažymi, jog šiuo klausimu UAB „Optimum Solution“ bendradarbiauja su programuotojais, kurie ir padeda realizuoti itin išskirtines idėjas. Neįprastų sprendimų paslaptis – žinios bei gebėjimas eilines medžiagas pateikti kitaip ir gauti netikėtą rezultatą.

Klientų ratas nuo pavienių asmenų iki renginių organizatorių

Įmonė nesitelkia tik į vieną auditoriją: užsakymus priima tiek iš pavienių klientų, tiek agentūrų bei renginių organizatorių. Šių grupių srautų pasiskirstymą lemia sezonas bei tuo metu vykstantys renginiai, tad iš kiekvienos jų gaunamas užsakymų skaičius svyruoja.

Nestandartiniai reklamos sprendimai

Didžioji klientų dalis – Lietuvoje. Svetur išvežama produkcija sudaro apie 30 %. Ją sudaro keli užsakovai, savo produkciją gaminantys ne Lietuvoje. Dalis šių klientų rengia įvairias parodas, kurioms reikalingus stendus „Optimum Solution“ ir gamina.

Pasiūlos, kokybės bei operatyvumo svarba

Kokios medžiagos bus reikalingos gamybos procese, priklauso nuo užsakymo ir konkretaus objekto. Tačiau projektų vadovė Dainė Naujikaitė teigia, kad beveik kiekviename projekte yra naudojamos „Heliopolio“ tiekiamos medžiagos. Tai plastikai, organiniai stiklai, led apšvietimas bei kiti rekvizitai. Būtent jų pagalba ir gimsta tūrinės raidės, iškabos ar lipdukai – galutinis matomas produktas.

Kalbant apie „Heliopolio“ tiekiamas žaliavas, įmonė pabrėžia visapusišką pasitenkinimą. „Spektras ir pasiūla – labai platūs, tad beveik visada randame tai, ko mums reikia“ – įsitikinusi Dainė Naujikaitė. Medžiagų kokybė – įmonei taip pat svarbus kriterijus, puikiai išpildomas šių tiekėjų. Džiaugiamasi ir puikiu aptarnavimu, kadangi vadybininkai visada noriai bei operatyviai suteikia konsultacijas bei pasiūlo labiausiai tinkantį variantą.

Laiko patikrinta partnerystė

Projektų vadovė D. Naujikaitė pažymi, jog „Optimum Solution“ su „Heliopolio“ įmone bendradarbiauja jau devynerius metus. Išties netrumpas laiko tarpas leido įsitikinti teikiamų paslaugų kokybe bei operatyvumu. Pastarosios savybės ir yra kertinė priežastis, kodėl darnią partnerystę planuojama tęsti ir toliau.

Dalindamasi vizija apie ateities perspektyvas, „Optimum Solution“ komanda vienbalsiai teigia, kad savo jėgas ir patirtį ketina stiprinti būtent nestandartinių projektų srityje. Neplanuojama apleisti ir tradicinės reklamos gamybos, tačiau kaip D. Naujikaitė teigia, – „Juk visada įdomiau imtis kažko naujo bei neįprasto“.

Atgal